Umów się na bezpłatny audyt druku

SPRAWDŹ JAK MOŻNA USPRAWNIĆ PROCESY DRUKU W TWOJEJ FIRMIE!
SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEJ USŁUGI AUDYTU

Drukujesz, kopiujesz, skanujesz dokumenty w swojej firmie? Czy wiesz jak zrobić to lepiej, taniej a może zupełnie inaczej niż do tej pory?!

Zajmujemy się tymi zagadnieniami od ponad 30 lat, to spore doświadczenie plus wieloletnia współpraca z czołowymi producentami pozwala nam na fachowe podejście do tematu.

Dbanie o koszty i racjonalne dysponowanie finansami firmy staje się coraz istotniejszym elementem zarządzania. Często zdarza się tak, że gospodarka urządzeniami w firmie wymyka się spod kontroli w przypadku, gdy wiele różnych osób zajmuje się kupowaniem, użytkowaniem sprawowaniem opieki, co może generować niepotrzebne koszty. 

Należy również pamiętać o zakupach materiałów eksploatacyjnych i składaniu zleceń serwisowych – co przy dużej ilości urządzeń i różnych producentach powoduje bardzo duże koszty administracyjne i eksploatacyjne. To tylko niektóre z możliwych sytuacji w których pracownicy firmy mają mnóstwo dodatkowych obciążeń.

Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te kwestie i zadbać o racjonalne zarządzanie finansami firmy, skontaktuj się z nami.


  1. Przeprowadzimy audyt środowiska druku i omówimy potrzeby Twojej firmy
    • Ten etap procesu jest niezwykle ważny, ponieważ wykonując analizę dotychczasowej floty urządzeń, uwzględniając rodzaj wydruku, poziom zużycia urządzeń i przede wszystkim ich bieżące obciążenia uzyskujemy stan faktyczny środowiska druku w Twojej firmie.

      Raport z przeprowadzonego audytu wskazuje obszary potencjalnych oszczędności oraz propozycje usprawnień funkcjonalnych.

      To pozwala zoptymalizować korzystanie z urządzeń i funkcji sieciowych.

UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNY AUDYT
  1. Po analizie audytu organizujemy prezentację lub testy
  2. Wyceniamy optymalne rozwiązanie i przygotowujemy umowę dzierżawy
  3. Dostarczamy sprzęt, instalujemy, konfigurujemy i szkolimy
  4. Uruchamiamy system zarządzania drukiem gdy potrzebujesz większej funkcjonalności
  5. Konfigurujemy zdalny monitoring urządzeń, abyś nie musiał się zajmować np. zamawianiem tonerów
  6. Serwisujemy i aktualizujemy urządzenia, rozliczamy, odbieramy zużyte tonery i rzeczy eksploatacyjne do utylizacji. Krótko mówiąc: Zapewniamy kompleksową opiekę w trakcie trwania umowy.

ZDALNY MONITORING URZĄDZEŃ

W ramach usługi dzierżawy oferujemy w pakiecie usługę zdalnego monitoringu urządzeń automatyzując procesy, które do tej pory były dla klientów czaso i pracochłonne.

Najważniejsze z tych procesów to m.in. kontrola poziomów tonerów w urządzeniach z automatyczną wysyłką zapasów „na czas”, monitoring statusów serwisowych połączony z serwisowymi działaniami prewencyjnymi oraz zdalne odczyty liczników do rozliczenia.

ZAWSZE AKTUALNE ROZWIĄZANIA W TWOJEJ FIRMIE

W naszej ofercie znajdziesz najnowocześniejsze urządzenia i systemy zarządzania drukiem takich producentów jak HP i Canon, które znane są z wysokiej jakości, niskich kosztów obsługi i intuicyjnej obsługi.

Szczególną uwagę chcemy zwrócić na szeroki wachlarz aplikacji i systemów, które w połączeniu z urządzeniami wielofunkcyjnymi – pozwalają na doskonałe dopasowanie funkcjonalności do potrzeb klienta.

 Dzięki takim działaniom klient nie musi się angażować w różnego rodzaju prace administracyjne związane z zakupami tonerów czy szeroko pojętą obsługą logistyczną urządzeń.

Nie musisz kupować, żeby drukować

Dzierżawa – to się opłaca

• WYGODA

To my dbamy o właściwą pracę Twojego
urządzenia i o to, żeby nie zabrakło toneru.
Ty kupujesz tylko papier!

• OSZCZĘDNOŚĆ

Nie musisz inwestować środków na zakup,
rata dzierżawy obniża podstawę opodatkowania,
brak amortyzacji!

• PRZYWILEJE

Zapewniamy szybki czas reakcji i naprawy
oraz gwarantujemy urządzenie zastępcze
w przypadku poważnej awarii!

• UNIWERSALNOŚĆ

Wybierz najlepszy dla siebie wariant umowy:
stała opłata miesięczna z limitem lub bez limitu
stron lub tylko za wykonany nakład!

• PROSTA LOGISTYKA

Tylko jedna faktura na koniec miesiąca,
nie płacisz za bieżące naprawy, części
zamienne i materiały eksploatacyjne!

• ŁATWOŚĆ PLANOWANIA

Koszty utrzymania urządzenia są dokładnie
znane w momencie podpisania umowy,
więc można je precyzyjnie zaplanować!

UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNY AUDYT

Skontaktuj się z nami aby umówić się na bezpłatny audyt i dowiedzieć się więcej o ofercie. Nasz zespół specjalistów czeka na możliwość pomocy w zoptymalizowaniu procesu drukowania w Twojej firmie.




* wymagane pola

Podobne prace

Uzyskaj darmową wycenę projektu

Wyposażenie sali konferencyjnej co musisz wiedzieć

Wyposażenie sali konferencyjnej – co musisz wiedzieć?

wspólpraca specjalistow AV z LobosLink z architektami

Współpraca specjalistów AV z architektami