Jak szybko i łatwo pozyskać i wdrożyć Digital Signage?

Dla kogo przeznaczona jest oferta Digital Signage?

System Digital Signage jest przeznaczony dla przedsiębiorstw i organizacji, którym zależy na szybkim i skutecznym przekazie informacji oraz reklam. Może być on wykorzystywany przez sklepy, galerie handlowe, restauracje, hotele, biura, szkoły, obiekty sportowe, siłownie, kluby fitness, banki, szpitale, lotniska, dworce kolejowe i inne miejsca, w których istnieje potrzeba przekazywania informacji lub reklam do dużej liczby osób.

Technologia Digital Signage może być również używana przez rządy i organizacje non-profit do komunikowania ważnych informacji i kampanii edukacyjnych. Znajduje również zastosowanie w prezentacji treści multimedialnych w placówkach kulturalnych, muzeach, galeriach czy bibliotekach.

Prywatne firmy produkcyjne i korporacje wykorzystują system Digital Signage do usprawniania pracy poprzez polepszenie wewnętrznej komunikacji. W czasach kiedy tradycyjna reklama plakatowa stała się praktycznie niewidoczna, nowoczesny sposób wyświetlania treści, który można szybko i dowolnie zmieniać, staje się coraz bardziej powszechny. Co więcej, dzięki Digital Signage możemy dynamicznie dopasowywać komunikaty, zaangażować odbiorcę naszego przekazu oraz ocenić skuteczność reklamy.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o systemie zobacz artykuł Czym jest system Digital Signage i jakie ma zastosowanie?

Rozwiązania Digital Signage w LobosLink

Jak wygląda proces wdrażania Digital Signage w LobosLink? To proste – wprowadzamy system od pomysłu do finalnego uruchomienia. Sprawdzamy potrzeby, doradzamy optymalne rozwiązanie, instalujemy sprzęt oraz oprogramowanie, konfigurujemy je i uruchamiamy.

Wdrażania systemu Digital Signage z LobosLink w kilku krokach

Jaki wybrać sprzęt i oprogramowanie do zdalnego wyświetlania treści?

System Digital Signage składa się z dwóch elementów – urządzenia, dzięki którym będzie wyświetlana treść (ekrany, projektory, monitory, ściany LED) oraz oprogramowania, które pomoże nam tą treścią zarządzać.

Co należy wiedzieć przed wyborem urządzeń?

Pierwszym zadaniem jest zawsze zbadanie potrzeb. Przed rozpoczęciem wdrożenia systemu Digital Signage ważne jest, aby określić, do czego będzie on wykorzystywany i jakie treści będą wyświetlane. W ilu miejscach mają być pokazywane? Czy będą to lokalizacje w obrębie jednego budynku, czy rozrzucone po Polsce? W zależności od miejsca w którym chcemy wyświetlać treść musimy zastosować odpowiednio dopasowane wyświetlacze oraz oprogramowanie, które zapewni pożądane funkcjonalności.

Nasi eksperci projektują system Digital Signage
Nasi eksperci LobosLink ustalają szczegóły systemu Digital Signage z klientem

Rozwiązanie Digital Signage wykorzystuje się także w reklamie i komunikacji outdoorowej. Wówczas należy wybrać urządzenia nie tylko przystosowane do działania na zewnątrz, odporne na uszkodzenia, ale również odpowiedniego rozmiaru, aby treść była widoczna dla odbiorcy. Monitory dostosowujemy również pod względem czasu pracy. Dostępne są dwa przedziały 16/7 lub 24/7 – w zależności od tego jak długo chcemy wyświetlać nasze publikacje. Właściwy dobór i dopasowanie sprzętu to klucz do niezawodnie i skutecznie działającego przekazu.

Niezawodne oprogramowanie Digital Signage

W LobosLink proponujemy nowoczesne rozwiązania sprawdzonych i prestiżowych marek, takich jak np. Samsung, LG czy ONELAN. Wielkoformatowe monitory Samsunga czy LG przeznaczone dla systemów Digital Signage mają swoje dedykowane platformy do zarządzania treścią. Monitory posiadają wbudowany odtwarzacz i wystarczy dokupić licencję oraz zainstalować na serwerze aplikację do zarządzania i można działać. Do wyświetlania treści możemy wykorzystać także projektory Epson czy ściany LED Samsung czy LG. W takim przypadku będziemy musieli skorzystać z zewnętrznych odtwarzaczy Digital Signage.  

Zdarza się, że nasz klient dysponuje już własnymi monitorami różnych marek, wówczas możemy je zastosować, wybierając oprogramowanie, które powiąże wszystkie urządzenia i pozwoli na sprawne zarządzanie treściami. Korzystamy wówczas z zewnętrznego systemu, jakim jest ONELAN, posługując się zewnętrznymi playerami, które montujemy za monitorem, telewizorem czy projektorem.

System ONELAN możemy zastosować również w przypadku wbudowanych odtwarzaczy w monitorach Samsung czy LG. W takim przypadku oprogramowanie instalujemy na monitorach. Dzięki temu możemy połączyć w jeden spójny system urządzenia wielu marek.

Szybka instalacja Digital Signage z LobosLink

Po wyborze sprzętu oraz oprogramowania przechodzimy do kolejnego etapu – instalacji. Po znalezieniu odpowiedniego sposobu mocowania instalujemy wybrane przez nas urządzenia za pomocą różnego typu uchwytów. Kwestią kluczową jest estetyka. Wszelkie elementy umożliwiające montaż powinny być niewidoczne. Kiedy wyświetlacze są odpowiednio zamocowane, mamy zainstalowane oprogramowanie do zarządzania treścią na komputerze lub serwerze, podłączamy sprzęt do sieci i uruchamiamy gotowe rozwiązanie. W razie potrzeby oferujemy również serwis, w formie umowy serwisowej lub pojedynczych zgłoszeń. Jeśli jest potrzebne, zaopatrujemy system także w nagłośnienie.

Dlaczego warto wdrożyć system Digital Signage z LobosLink?

Mamy wieloletnie doświadczenie we wprowadzaniu rozwiązań Digital Signage. Wdrażaliśmy projekty w różnej skali, zarówno lokalnej jaki i globalnej z wieloma wyświetlaczami. Sami stosujemy w celach informacyjnych zdalne wyświetlanie treścią za pomocą DS w naszej firmie. W naszej głównej siedzibie wykorzystaliśmy niewielką przestrzeń w recepcji, aby pokazywać komunikaty dla pracowników budynku dotyczących wymogów bezpieczeństwa, obostrzeniach covidowych, a także bardziej przyziemnych spraw związanych z kalendarzem firmowym. W naszym magazynie głównym monitor wyświetla istotne informacje dotyczące m.in. kompletowania paczek do wysyłki dla klientów.

Zależy nam na profesjonalnym przebiegu każdej realizacji. Jesteśmy elastyczni i wyczuleni na potrzeby klienta. Działamy na terenie całej Polski i zapewniamy wsparcie także po realizacji. Efekty naszej pracy możesz zobaczyć między innymi odwiedzając sklepy IKEA w Krakowie czy Poznaniu lub na naszej stronie, gdzie szczegółowo opisujemy wdrożone przez nas rozwiązania.

Gotowy do rozpoczęcia projektu?
skontaktuj się z nami!

Każda inwestycja wymaga indywidualnego podejścia. Jeśli chcesz omówić interesujące Cię rozwiązania, skontaktuj się z nami. Chętnie Ci pomożemy!




* wymagane pola