Monitoring i Audyt Urządzeń Drukujących

MONITORING URZĄDZEŃ SIECIOWYCH

Chcąc zapewnić naszym Klientom najwyższe standardy obsługi proponujemy doskonałe rozwiązanie jakim jest zdalny monitoring urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych. Zdajemy sobie sprawę z tego jak czasochłonne i kosztowne może być zarządzanie flotą urządzeń, na które składa się m.in. zapewnienie dostępności materiałów eksploatacyjnych dla wszystkich urządzeń, składanie zleceń serwisowych w razie awarii, zarządzanie po stronie infrastruktury IT, rozliczanie bieżących faktur za dostarczane materiały i usługi, ponoszenie kosztów utylizacji samych urządzeń i materiałów eksploatacyjnych czy angażowanie pracowników administracji do realizowania tych działań itp. W odpowiedzi na te potrzeby proponujemy usługę zdalnego monitoringu, która w znaczącym stopniu pozwala zautomatyzować pewne procesy i tym samym odciążyć pracowników od tych zadań oraz obniżyć koszty obsługi urządzeń. W ramach dzierżawy usługę zdalnego monitoringu zapewniamy naszym Klientom bezpłatnie, natomiast dla tych z Państwa, którzy mają własne urządzenia i chcą obniżyć koszty ich obsługi proponujemy zdalny monitoring jako usługę dodatkową. Dla wszystkich Klientów, którzy chcieliby sprawdzić działanie tego systemu proponujemy bezpłatny miesięczny okres testowy po zakończeniu, którego będą Państwo mogli podjąć decyzję na temat jego wdrożenia.

Istotne zalety zdalnego monitoringu urządzeń to m.in.:

  • automatyzacja procesu zamawiania materiałów eksploatacyjnych (w przypadku, jeśli poziom tonera w drukarce spadnie poniżej założonego poziomu zostaje automatycznie wysłany monit do serwisu i zrealizowana dostawa do Klienta), dzięki temu rozwiązaniu nie trzeba blokować środków finansowych na zakup tonerów które czekają na wymianę i angażować pracowników w proces zakupów itp.
  • automatyzacja wybranych działań serwisowych (dzięki tej usłudze mamy możliwość prewencyjnych działań serwisowych związanych z usuwaniem ew. przyszłych usterek i konserwacją urządzeń) dzięki takiemu rozwiązaniu jesteśmy w stanie zapewnić ciągłość pracy urządzeń Klienta,
  • usługa monitoringu jest również doskonałym wsparciem dla dzierżawy w procesie automatycznego odczytu stanów liczników do comiesięcznego raportu wykonanych nakładów, dzięki czemu proces rozliczania dzierżawy jest całkowicie bezobsługowy dla Klienta.

AUDYT KOSZTÓW DRUKU

Dbanie o koszty i racjonalne dysponowanie finansami firmy staje się coraz istotniejszym elementem zarządzania. Często zdarza się tak, że gospodarka urządzeniami w firmie wymyka się spod kontroli, różne osoby czy działy kupują różne urządzenia, niekoniecznie odpowiadające faktycznym potrzebom użytkowników, kto inny kupuje kto inny użytkuje i sprawuje opiekę nad urządzeniem, należy pamiętać o zakupach materiałów eksploatacyjnych i składaniu zleceń serwisowych – co przy dużej ilości urządzeń wielu producentów powoduje bardzo duże koszty administracyjne i eksploatacyjne. A to tylko niektóre z możliwych sytuacji w których pracownicy firmy mają mnóstwo dodatkowych obciążeń.

Pierwszym krokiem do zdiagnozowania aktualnej sytuacji jest przeprowadzenie audytu druku. Dzięki niemu nasi specjaliści przygotują dla Państwa pełną analizę kosztów druku w Waszej firmie. Analizie poddane zostaną wszystkie urządzenia drukujące i kopiujące w zadanym okresie. Efektem audytu jest raport zawierający zestawienie wykonanych nakładów i kosztów z podziałem na urządzenia, rodzaj wydruku, poziom zużycia materiałów eksploatacyjnych, dzięki czemu można stwierdzić czy i w jakim obszarze możliwe są oszczędności i usprawnienie pracy.

Niewątpliwe zalety tego rozwiązania to:

  • szybkie i bezproblemowe przeprowadzenie analizy kosztów druku wszystkich urządzeń w miejscu użytkowania bez angażowania działów administracji czy IT,
  • pełny raport z przeprowadzonego audytu z rozbiciem na poszczególne urządzenia i poziom ich obciążeń,
  • wskazanie potencjalnych obszarów możliwych do uzyskania oszczędności w druku i optymalnego wykorzystania funkcjonalności sieciowych urządzeń.

Na Państwa życzenie przygotujemy również ofertę zawierającą proponowane rozwiązania dla uzyskania oszczędności. Jeśli do dwóch miesięcy od przeprowadzenia audytu zdecydują się Państwo na skorzystanie z naszej oferty zwrócimy Państwu 100% jego kosztów! Jeśli są Państwo zainteresowani takim rozwiązaniem zapraszamy do kontaktu pod adresem audytdruku@lobos.pl

Gotowy do rozpoczęcia projektu?
skontaktuj się z nami!

Każda inwestycja wymaga indywidualnego podejścia. Jeśli chcesz omówić interesujące Cię rozwiązania, skontaktuj się z nami. Chętnie Ci pomożemy!