Oferujemy różne formy serwisowania urządzeń biurowych, w zależności od typ sprzętu oraz formy jaka będzie najlepsza do Twojej firmy. Możemy działać w przypadku awarii przygotowując wycenę konkretnej naprawy lub przygotować umowę serwisową, która zapewni spokój i stałe niskie koszty utrzymania infrastruktury sprzętowej w Twojej firmie.
USŁUGI SERWISOWE URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
W ramach działalności naszego działu technicznego zapewniamy Państwu fachową obsługę serwisową oferowanych przez nas urządzeń biurowych dla biznesu oraz szeroki zakres usług dodatkowych.
Zdecydowaną większość prac wykonujemy na miejscu u klienta tak, więc nie musicie Państwo transportować urządzenia do serwisu. Sporą część zleceń serwisowych realizujemy również zdalnie zapewniając bardzo szybki czas reakcji i skuteczną pomoc. W przypadku poważnych awarii czy remontów generalnych zabieramy urządzenie na serwis, bardzo często oferując na czas naprawy urządzenie zastępcze.
Warto również pokreślić, że nasz zespół stanowią doświadczeni technicy o wieloletnim stażu pracy, którzy regularnie odbywają szkolenia organizowane przez producentów.
Pełna oferta działu technicznego obejmuje m.in.:
- kompleksowa obsługa serwisowa biznesowych drukarek i wielofunkcyjnych urządzeń firm Canon i HP,
- kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielkoformatowych Canon,
- naprawy pogwarancyjne biznesowych niszczarek dokumentów,
- obsługa serwisowa rozwiązań audio-video firm,
- remonty, ekspertyzy i wyceny techniczne biznesowych urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych,
- projektowanie, instalacja, konfiguracja i obsługa eksploatacyjna sieci dla małych i średnich organizacji,
- szkolenia w zakresie obsługi urządzeń i ich zastosowań sieciowych,
- usługi w zakresie kompleksowej analizy kosztów produkcji i obiegu dokumentów w firmie.
UMOWY SERWISOWE URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
W ramach obsługi serwisowej sprzedawanych przez nas urządzeń oferujemy Państwu bardzo wygodną alternatywę dla standardowej gwarancji jaką jest umowa serwisowa, która oferuje znacznie większy komfort i bezpieczeństwo pracy. Szczególnej Państwa uwadze polecamy umowy serwisowe z opłatą za wykonany nakład gdzie wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzeń są po stronie serwisu Lobos. Dużą zaletą tego rozwiązania jest również równomierny rozkład kosztów utrzymania urządzenia co znacznie ułatwia ich zaplanowanie.
Poniżej krótka charakterystyka proponowanych umów serwisowych:
- Umowa serwisowa standard (USS):
- w zależności od posiadanych urządzeń podpisywana na określony czas lub przebieg,
- wymagane są okresowe konserwacje urządzeń a wszelkie usterki są realizowane na żądanie,
- na koszt Klienta wymianie podlegają części zamienne, które naturalnie się zużywają i których żywotność jest krótsza niż okres i przebieg na jaki zawarto umowę,
- w ramach umowy gwarantujemy krótki czas reakcji serwisu (od 4 do 16 godzin) oraz naprawy (max do 48 godzin), w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze,
- zapewniamy specjalne ceny na usługi serwisowe, materiały eksploatacyjne oraz części zamienne.
- Umowa serwisowa z limitem kopii/wydruków (USL):
- w zależności od posiadanych urządzeń podpisywana na określony czas lub przebieg,
- ustalony miesięczny poziom limitu kopii/wydruków objęty jest stałą zryczałtowaną opłatą serwisową, nakład wykonany powyżej limitu jest rozliczany wg. ustalonej stawki za stronę,
- w ramach powyższych opłat zawarte są wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzenia jak przeglądy i usługi serwisowe, wymiany części zamiennych, dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz zdalny monitoring urządzenia,
- w ramach umowy gwarantujemy krótki czas reakcji serwisu (od 4 do 16 godzin) oraz naprawy (max do 48 godzin), w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze.
- Umowa serwisowa bez limitu kopii/wydruków (USN):
- W zależności od posiadanych urządzeń podpisywana na określony czas lub przebieg,
- brak miesięcznego limitu kopii i wydruków, każda wykonana kopia/wydruk rozliczane wg. ustalonej stawki,
- w ramach powyższych opłat zawarte są wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzenia jak przeglądy i usługi serwisowe, wymiany części zamiennych, dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz zdalny monitoring urządzenia,
- w ramach umowy gwarantujemy krótki czas reakcji serwisu (od 4 do 16 godzin) oraz naprawy (max do 48 godzin), w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze.
UMOWY SERWISOWE SYSTEMÓW AUDIO WIZUALNYCH (AV)
Sale konferencyjne często są kluczowe dla działania organizacji. Problemy techniczne mogą opóźniać spotkania a wręcz sprawiać, że nie mogą się odbyć.
Dla naszych klientów oferujemy umowy serwisowe na nasze systemy audio wideo. Dzięki takiemu rozwiązaniu opiekujemy się całym rozwiązaniem i zapewniamy jego ew. serwis.
Możemy zapewnić sprzęt zastępczy na czas ew. napraw serwisowych sprzętu. Dzięki temu minimalizujemy czas w jakim sala jest wyłączona z użytkowania w przypadku awarii.
FAQ
Jako autoryzowany serwis firm Canon i HP nasz serwis specjalizuje się w naprawach gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń laserowych tych producentów, dedykowanych dla biznesu.
Tak. Zapraszamy również do realizowania bieżących napraw urządzeń biznesowych Canon i HP. Po dokonanych oględzinach przedstawiamy wycenę kosztów. Dla stałych klientów zapewniamy urządzenie zastępcze na czas naprawy.
Urządzenia dedykowane dla biznesu to rozwiązania o mocniejszej konstrukcji, niższych kosztach eksploatacji i większych możliwościach funkcjonalnych w porównaniu z małymi urządzeniami dostępnymi w detalicznych sieciach sprzedaży.
Okres umowy serwisowej jest zawsze indywidualnie uzgadniany z klientem. Może to być od kilku miesięcy do kilku lat, w zależności od wieku, stanu i przebiegu urządzenia.
Każda inwestycja wymaga indywidualnego podejścia. Jeśli chcesz omówić interesujące Cię rozwiązania, skontaktuj się z nami. Chętnie Ci pomożemy!