Przeglądy urządzeń biurowych

Oferujemy różne formy serwisowania urządzeń biurowych, w zależności od typ sprzętu oraz formy jaka będzie najlepsza do Twojej firmy. Możemy działać w przypadku awarii przygotowując wycenę konkretnej naprawy lub przygotować umowę serwisową, która zapewni spokój i stałe niskie koszty utrzymania infrastruktury sprzętowej w Twojej firmie.

USŁUGI SERWISOWE URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH

W ramach działalności naszego działu technicznego zapewniamy Państwu fachową obsługę serwisową oferowanych przez nas urządzeń biurowych dla biznesu oraz szeroki zakres usług dodatkowych.

Zdecydowaną większość prac wykonujemy na miejscu u klienta tak, więc nie musicie Państwo transportować urządzenia do serwisu. Sporą część zleceń serwisowych realizujemy również zdalnie zapewniając bardzo szybki czas reakcji i skuteczną pomoc. W przypadku poważnych awarii czy remontów generalnych zabieramy urządzenie na serwis, bardzo często oferując na czas naprawy urządzenie zastępcze.

Warto również pokreślić, że nasz zespół stanowią doświadczeni technicy o wieloletnim stażu pracy, którzy regularnie odbywają szkolenia organizowane przez producentów.

Przeglądy urządzeń biurowych 1

Pełna oferta działu technicznego obejmuje m.in.:

  • kompleksowa obsługa serwisowa biznesowych drukarek i wielofunkcyjnych urządzeń firm Canon i HP,
  • kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielkoformatowych Canon,
  • naprawy pogwarancyjne biznesowych niszczarek dokumentów,
  • obsługa serwisowa rozwiązań audio-video firm,
  • remonty, ekspertyzy i wyceny techniczne biznesowych urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych,
  • projektowanie, instalacja, konfiguracja i obsługa eksploatacyjna sieci dla małych i średnich organizacji,
  • szkolenia w zakresie obsługi urządzeń i ich zastosowań sieciowych,
  • usługi w zakresie kompleksowej analizy kosztów produkcji i obiegu dokumentów w firmie.
Przeglądy urządzeń biurowych 2

UMOWY SERWISOWE URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH

W ramach obsługi serwisowej sprzedawanych przez nas urządzeń oferujemy Państwu bardzo wygodną alternatywę dla standardowej gwarancji jaką jest umowa serwisowa, która oferuje znacznie większy komfort i bezpieczeństwo pracy. Szczególnej Państwa uwadze polecamy umowy serwisowe z opłatą za wykonany nakład gdzie wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzeń są po stronie serwisu Lobos. Dużą zaletą tego rozwiązania jest również równomierny rozkład kosztów utrzymania urządzenia co znacznie ułatwia ich zaplanowanie.

Poniżej krótka charakterystyka proponowanych umów serwisowych:

  1. Umowa serwisowa standard (USS):
  • w zależności od posiadanych urządzeń podpisywana na określony czas lub przebieg,
  • wymagane są okresowe konserwacje urządzeń a wszelkie usterki są realizowane na żądanie,
  • na koszt Klienta wymianie podlegają części zamienne, które naturalnie się zużywają i których żywotność jest krótsza niż okres i przebieg na jaki zawarto umowę,
  • w ramach umowy gwarantujemy krótki czas reakcji serwisu (od 4 do 16 godzin) oraz naprawy (max do 48 godzin), w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze,
  • zapewniamy specjalne ceny na usługi serwisowe, materiały eksploatacyjne oraz części zamienne.
  1. Umowa serwisowa z limitem kopii/wydruków (USL):
  • w zależności od posiadanych urządzeń podpisywana na określony czas lub przebieg,
  • ustalony miesięczny poziom limitu kopii/wydruków objęty jest stałą zryczałtowaną opłatą serwisową, nakład wykonany powyżej limitu jest rozliczany wg. ustalonej stawki za stronę,
  • w ramach powyższych opłat zawarte są wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzenia jak przeglądy i usługi serwisowe, wymiany części zamiennych, dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz zdalny monitoring urządzenia,
  • w ramach umowy gwarantujemy krótki czas reakcji serwisu (od 4 do 16 godzin) oraz naprawy (max do 48 godzin), w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze.
  1. Umowa serwisowa bez limitu kopii/wydruków (USN):
  • W zależności od posiadanych urządzeń podpisywana na określony czas lub przebieg,
  • brak miesięcznego limitu kopii i wydruków, każda wykonana kopia/wydruk rozliczane wg. ustalonej stawki,
  • w ramach powyższych opłat zawarte są wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzenia jak przeglądy i usługi serwisowe, wymiany części zamiennych, dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz zdalny monitoring urządzenia,
  • w ramach umowy gwarantujemy krótki czas reakcji serwisu (od 4 do 16 godzin) oraz naprawy (max do 48 godzin), w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze.

UMOWY SERWISOWE SYSTEMÓW AUDIO WIZUALNYCH (AV)​ 

Sale konferencyjne często są kluczowe dla działania organizacji. Problemy techniczne mogą opóźniać spotkania a wręcz sprawiać, że nie mogą się odbyć.

Dla naszych klientów oferujemy umowy serwisowe na nasze systemy audio wideo. Dzięki takiemu rozwiązaniu opiekujemy się całym rozwiązaniem i zapewniamy jego ew. serwis.

Możemy zapewnić sprzęt zastępczy na czas ew. napraw serwisowych sprzętu. Dzięki temu minimalizujemy czas w jakim sala jest wyłączona z użytkowania w przypadku awarii.

Gotowy do rozpoczęcia projektu?
skontaktuj się z nami!

Każda inwestycja wymaga indywidualnego podejścia. Jeśli chcesz omówić interesujące Cię rozwiązania, skontaktuj się z nami. Chętnie Ci pomożemy!