1. Na potrzeby niniejszej Polityki Prywatności zostały użyte następujące terminy:Administrator – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Lobos” sp. z o.o ul. M. Medweckiego 17, 31-870 Kraków, numer NIP 676-007-74-60, numer REGON 008017460. Z Administratorem można skontaktować się pod numerem telefonu +48 801 555 556 lub za pomocą wiadomości mailowej na adres biuro@lobos.pl. Administrator jest wyłącznym administratorem danych w Serwisie.Serwis – Witryna Internetowa znajdująca się w sieci Internet pod adresem URL https://loboslink.pl, którego właścicielem jest AdministratorUżytkownik – oferta Serwisu skierowana jest do osób fizycznych, osób prawnych oraz podmiotów nieposiadających osobowości prawnej zdolnych do nabywania praw i zaciągania zobowiązań, znajdujących się na terenie Rzeczypospolitej Polski. Osoby fizyczne nieposiadające pełnej zdolności do czynności prawnych powinny przed skorzystaniem z Usług oferowanych przez Serwis uzyskać zgodę swojego przedstawiciela ustawowego oraz okazać ją na prośbę Administratora.
  2. Dane osobowe podane podczas kontaktu z Serwisem i jego obsługą, podczas rejestracji Konta, podczas zapisu do newslettera oraz przy okazji organizowanych przez niego konkursów oraz promocji przetwarzane są przez Administratora w oparciu o Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz Ustawę z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych.
  3. Mimo, iż podanie danych osobowych jest dobrowolne, odmowa podania danych może skutkować niewykonaniem usług oferowanych w Serwisie.
  4. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Użytkownik ma prawo wniesienia skargi do GIODO (UODO) gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych go dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r lub Ustawę z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych. Dane osobowe Użytkowników nie są udostępniane innym podmiotom, z wyjątkiem organów władzy publicznej uprawnionych na podstawie odrębnych przepisów.

Zgody marketingowe

W przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji marketingowych (w tym newsletterów, ofert promocyjnych, powiadomień o nowych produktach i usługach), Administrator będzie przetwarzał dane osobowe użytkownika na podstawie zgody udzielonej dobrowolnie przez użytkownika, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych jest odrębna i dobrowolna, a użytkownik ma prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Zgoda może obejmować m.in.:

  • Otrzymywanie newsletterów, informacji o promocjach i nowościach produktowych;
  • Otrzymywanie powiadomień SMS o specjalnych ofertach;
  • Personalizowanie treści reklamowych w Serwisie oraz poza nim (np. reklama na Facebooku, Google Ads);
  • Udział w specjalnych akcjach marketingowych, konkursach, promocjach.

Użytkownik ma prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w każdej chwili, klikając link do anulowania subskrypcji w wiadomościach e-mail lub kontaktując się z Administratorem na adres e-mail biuro@lobos.pl.

Prawa użytkowników

Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Użytkownik ma również prawo wniesienia skargi do GIODO (UODO), jeśli uzna, iż przetwarzanie danych osobowych go dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. lub Ustawę z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych.

Zabezpieczenie danych

Serwis stosuje środki zabezpieczające dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem do nich, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz Ustawą z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych.

Pliki Cookies oraz Logi serwera

  1. W celu ułatwienia korzystania z Serwisu oraz monitorowania korzystania z niego, mechanizm zarządzający wykorzystuje technologię tzw „cookies” – informacje zapisywane przez zewnętrzny serwer Serwisu na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika.
  2. Serwis wykorzystuje dwa typy plików Cookies:
    1. Sesyjne – pliki tymczasowe, przechowywane na urządzeniu Klienta do momentu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej;
    2. Stałe – przechowywane na urządzeniu Klienta przez czas określony w ich parametrach lub do ich usunięcia przez Klienta.
  3. Technologia Cookies nie jest wykorzystywana do pozyskiwania jakichkolwiek danych osobowych odwiedzających Serwis.
  4. Klient może w dowolnej chwili wyłączyć w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej opcję przyjmowania cookies. Może to spowodować jednak nieprawidłowości w działaniu Serwisu. Poniżej znajdują się odnośniki do informacji, jak wyłączyć pliki cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:
  5. Pliki Cookies wykorzystywane są w celu:
    1. Tworzenia statystyk, pomagających zrozumieć sposób korzystania z Serwisu, w celu poprawy jego zawartości;
    2. Utrzymania sesji Klienta, dzięki czemu nie jest konieczne każdorazowe wpisywanie hasła i loginu.
    3. Personalizacji materiałów reklamowych w sieci Google po uprzednim określeniu profilu Klienta i przekazaniu ich partnerom serwera.
  6. Zebrane logi serwera, zawierające m. in. adres IP Klienta, czas nadejścia zapytania, pierwszy wiersz żądania http, kod odpowiedzi http, liczbę wysłanych przez serwer bajtów, informacje o przeglądarce Klienta, informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTPS, informacje o rodzaju urządzeń przechowywane są przez czas nieokreślony.
  7. Administrator może wykorzystywać powyższe dane do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Serwisem oraz do poprawy jakości oferowanych usług. Podsumowania te mają charakter zbiorczy i nie zawierają danych identyfikujących osoby odwiedzające Serwis. Dane te nie są ujawniane innym osobom i podmiotom.      

Używane w witrynie programy

Administrator informuje, że w witrynie są używane następujące programy:

  1. Google Analytics – używany do sprawdzania statystyk odwiedzin strony;
  2. Smartlook – program, który nagrywa działania Użytkownika na stronie, w celu poprawy jej efektywności;
  3. Edrone, GetResponse, iPresso, Salesmanago – programy do automatyzacji marketingu, które używane są w celu poprawy jakości świadczonych usług.
  4. Rozpoznawanie lokalizacji – klient w momencie rozpoczęcia korzystania z witryny może wyrazić zgodę na pobieranie jego lokalizacji lub uniemożliwić działanie tej funkcji witryny. Zgoda na pobieranie lokalizacji może być cofnięta w każdym momencie.