UMOWY SERWISOWE urządzeń drukujących
W ramach obsługi serwisowej sprzedawanych przez nas urządzeń oferujemy Państwu bardzo wygodną alternatywę dla standardowej gwarancji jaką jest umowa serwisowa, która oferuje znacznie większy komfort i bezpieczeństwo pracy. Szczególnej Państwa uwadze polecamy umowy serwisowe z opłatą za wykonany nakład gdzie wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzeń są po stronie serwisu Lobos. Dużą zaletą tego rozwiązania jest również równomierny rozkład kosztów utrzymania urządzenia co znacznie ułatwia ich zaplanowanie.
Poniżej krótka charakterystyka proponowanych umów serwisowych:
- Umowa serwisowa standard (USS):
- w zależności od posiadanych urządzeń podpisywana na określony czas lub przebieg,
- wymagane są okresowe konserwacje urządzeń a wszelkie usterki są realizowane na żądanie,
- na koszt Klienta wymianie podlegają części zamienne, które naturalnie się zużywają i których żywotność jest krótsza niż okres i przebieg na jaki zawarto umowę,
- w ramach umowy gwarantujemy krótki czas reakcji serwisu (od 4 do 16 godzin) oraz naprawy (max do 48 godzin), w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze,
- zapewniamy specjalne ceny na usługi serwisowe, materiały eksploatacyjne oraz części zamienne.
- Umowa serwisowa z limitem kopii/wydruków (USL):
- w zależności od posiadanych urządzeń podpisywana na określony czas lub przebieg,
- ustalony miesięczny poziom limitu kopii/wydruków objęty jest stałą zryczałtowaną opłatą serwisową, nakład wykonany powyżej limitu jest rozliczany wg. ustalonej stawki za stronę,
- w ramach powyższych opłat zawarte są wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzenia jak przeglądy i usługi serwisowe, wymiany części zamiennych, dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz zdalny monitoring urządzenia,
- w ramach umowy gwarantujemy krótki czas reakcji serwisu (od 4 do 16 godzin) oraz naprawy (max do 48 godzin), w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze.
- Umowa serwisowa bez limitu kopii/wydruków (USN):
- W zależności od posiadanych urządzeń podpisywana na określony czas lub przebieg,
- brak miesięcznego limitu kopii i wydruków, każda wykonana kopia/wydruk rozliczane wg. ustalonej stawki,
- w ramach powyższych opłat zawarte są wszystkie koszty związane z eksploatacją urządzenia jak przeglądy i usługi serwisowe, wymiany części zamiennych, dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz zdalny monitoring urządzenia,
- w ramach umowy gwarantujemy krótki czas reakcji serwisu (od 4 do 16 godzin) oraz naprawy (max do 48 godzin), w razie poważnej awarii zapewniamy urządzenie zastępcze.
Gotowy do rozpoczęcia projektu?
skontaktuj się z nami!
Każda inwestycja wymaga indywidualnego podejścia. Jeśli chcesz omówić interesujące Cię rozwiązania, skontaktuj się z nami. Chętnie Ci pomożemy!