Mobilny zestaw dla Kärcher

Mobilny zestaw dla Kärcher

Zmiany sposobów pracy połączone ze zmianami oprogramowania…

Dla Firmy KÄRCHER stopniowy powrót do biur przyniósł spore zmiany związane z trybem pracy. Dotknęło to również aktualnie używanych rozwiązań wideo-konferencyjnych. Niemiecka centrala podjęła decyzję o przejściu na rozwiązanie Google Meet. Cała firma w ciągu najbliższych miesięcy będzie migrować do rozwiązań Google. Zarówno po względem wideo, jak i kalendarza czy pakietu biurowego.

To duża zmiana w sposobie pracy. Całość nałożyła się na powrót do biura. Spotkania z trybu całkowicie zdalnego, gdzie każdy z uczestników korzystał z personalnego rozwiązania do wideo konferencji, przekształciły się w tryb hybrydowy, gdzie część osób jest na sali konferencyjnej, a cześć uczestników dołącza zdalnie. Taki tryb nie jest podyktowany tylko i wyłącznie aspektem dbania o bezpieczeństwo. Ten sposób pracy stał się dla nas wszystkich wygodniejszy – jeśli ktoś musi przejechać kilkaset kilometrów, aby dotrzeć na spotkanie, lepiej połączyć się na wideo.

Zmiana organizacji pracy oraz trybu spotkań ze zdalnego na hybrydowy, ujawniła niepokojący fakt. Posiadane rozwiązania techniczne w salach konferencyjnych nie potrafiły udźwignąć nowego modelu spotkań. Okazało się, że nie słyszymy się odpowiednio, nie widzimy wszystkich uczestników. Praca nie jest wydajna ani komfortowa.

Rozwiązanie i aktualizacja sprzętu

Oczekiwania Klienta były bardzo proste. Oczekiwano rozwiązania, które pozwoli w sposób łatwy i komfortowy dołączać do spotkań zdalnych uczestników oraz zapewnić im wysoką jakość dźwięku i obrazu. Dodatkowo, całość miała być mobilna, z możliwością podłączenia drugiego wyświetlacza w postaci projektora w sali konferencyjnej.

Po przeanalizowaniu oczekiwań i konsultacjach z Klientem zdecydowaliśmy, że nasze rozwiązanie oprzemy na technologii Logitech. Sprawdzone w innych naszych realizacjach, dobrej jakości i proste w obsłudze. Zaproponowaliśmy zestaw wideo konferencyjny oparty o Google Chromebox, Logitech Tap oraz Rally Bar z dwoma dodatkowymi panelami mikrofonowymi.

Taki zestaw pozwolił na zainstalowanie wszystkich elementów na wózku B-Tech w taki sposób, że zestaw po transporcie wymaga jedynie podłączenia do prądu i rozłożenia mikrofonów na stole, jeśli w danej sali są potrzebne. Wózek posiada specjalną kieszeń na kable i zasilacze, dzięki czemu całość jest schludnie ułożona i unikamy bałaganu w postaci zamieszania z kablami z tyłu monitora.

System jest zalogowany do Google Meet, więc uczestnicy nie muszą mieć ze sobą laptopów, a zestaw pracuje niezależnie i zawsze jest gotowy na spotkanie. System uzupełnia 75 calowy monitor LG z serii UH. Jest to wysokiej jakości panel 4K posiadający matową matrycę o wysokiej jasności 500 cd.

Łatwo, w wysokiej jakości i mobilnie

Cały zestaw pracuje sprawnie i bez problemów. Urządzenia są przyjazne w obsłudze i pozwalają na swobodę przenoszenia między pomieszczeniami, a nawet piętrami budynku. Całość zaprojektowaliśmy w taki sposób, aby mieściła się w windzie.

Najlepszym komplementem dla naszej pracy jest olbrzymia popularność opracowanego i wdrożonego zestawu wśród pracowników KÄRCHER. Większość spotkań błyskawicznie została przeniesiona do sali z naszym rozwiązaniem opartym na technologii Logitech na wózku B-Tech.

Uniwersalnie, bez względu na platformę

Podobnie działający zestaw możemy stworzyć do różnych platform wideo konferencyjnych. Jeśli Twoja firma pracuje w oparciu o system Microsoft Teams lub Zoom, możemy przygotować podobny zestaw uszyty na miarę potrzeb Twojej firmy.

Gotowy do rozpoczęcia projektu?
skontaktuj się z nami!

Każda inwestycja wymaga indywidualnego podejścia. Jeśli chcesz omówić interesujące Cię rozwiązania, skontaktuj się z nami. Chętnie Ci pomożemy!




* wymagane pola