COVID-19

COVID-19 - nasz serwis techniczny działa bez zakłóceń!

Szanowni Klienci,

Lobos Link mimo trwającej epidemii COVID-19, funkcjonuje na dotychczasowych zasadach, bez żadnych zmian i zakłóceń. Mając na uwadze bezpieczeństwo naszych Klientów i pracowników, realizujemy nasze działania poprzez zdalną obsługę serwisową.

Zgłaszane problemy i usterki w większości przypadków jesteśmy w stanie zdiagnozować bądź usunąć z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi. Najczęściej stosowane rozwiązania to:

  • TeamViewer – zaawansowane narzędzie do nawiązywania zdalnego połączenia z urządzeniami w sieci klienta.
  • Remote Operation Viewer – narzędzie do dwustronnej komunikacji z pulpitem sterowania urządzenia z możliwością uruchomienia trybu serwisowego dla dokładnej diagnozy stanu technicznego czy usunięcia błędów itp.
  • Remote User Interface – rozszerzona funkcjonalność urządzenia dzięki któremu mamy dostęp przez stronę www do wszystkich jego opcji konfiguracyjnych z możliwością wprowadzania zmian.
  • Princity – system zdalnego monitoringu urządzeń do zdalnego odczytu liczników czy weryfikacji poziomu tonerów z usługą automatycznej dostawy zapasowych itp.

Wszystkie proponowane rozwiązania pozwalają na zdecydowane ograniczenie kontaktu i dają szansę na szybsze i tańsze usunięcie ewentualnej usterki. Jeśli natomiast w urządzeniu wystąpi problem typowo mechaniczny, związany na przykład z wyeksploatowaniem jakiegoś podzespołu, wspomniane rozwiązania pozwolą nam na precyzyjne zdiagnozowanie problemu i co za tym idzie szybszą naprawę podczas wizyty technika serwisu.

Zapraszamy do kontaktu i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby w tym trudnym dla wszystkich czasie zagwarantować naszym klientom fachową, bezpieczną i szybką obsługę serwisową.

Zespół Lobos Link

Gotowy do rozpoczęcia projektu?
skontaktuj się z nami!

Każda inwestycja wymaga indywidualnego podejścia. Jeśli chcesz omówić interesujące Cię rozwiązania, skontaktuj się z nami. Chętnie Ci pomożemy!