Sale VIDIS

Mała sala konferencyjna do 20m2

PROSTA – FUNKCJONALNA – NOWOCZESNA – NIEWIELKIM KOSZTEM

1) Wyświetlanie – monitor interaktywny 65cali

Interaktywność to dziś nierozłączny element nowoczesnych konferencji mający zapewnić oszczędność czasu pracownikom oraz efektywną współpracę.

„Sercem” prezentowanej sali konferencyjnej jest zatem monitor interaktywny Avtek TouchScreen 5 Business 65 z matrycą w technologii IPS. Jest to model dedykowany do małych i średnich sal konferencyjnych. Monitor ten charakteryzuje się obrazem wysokiej jakości w standardzie 4K oraz bardzo precyzyjną technologią dotyku (obsługą nawet 20 punktów dotyku jednocześnie). Monitor interaktywny posiada odpowiednią jasność, która wpływa na czytelność obrazu niezależnie od warunków oświetlenia panujących w pomieszczeniu. Avtek Business ułatwia współpracę i dzielenie się pomysłami podczas spotkania, narady czy „burzy mózgów”. Avtek TouchScreen 5 Business 65 umożliwi zarówno nanoszenie notatek (i to w dwóch różnych kolorach) jak i dzielenie się nimi poprzez przesyłanie na inne urządzenia, w tym również tablety i smartfony. Koniec stosów kartek z notatkami czy mało precyzyjnych zdjęć. Komplet wartościowych materiałów będzie dostępny dla każdego uczestnika. Wbudowany w monitorze system operacyjny Android 7.0 gwarantuje bezproblemową obsługę oraz instalację koniecznych programów i aplikacji. Wielość portów komunikacyjnych w monitorze Avtek TouchScreen 5 Business 65 pozwoli na komfortowe łączenie monitora z innymi urządzeniami czy zasobami zewnętrznymi, tak aby usprawnić prezentację danych podczas spotkania.

2) System do wideokonferencji – kamera + zestaw głośnomówiący + aplikacja

Prowadzenie biznesu to częsty kontakt z kontrahentami czy pracownikami w oddziałach regionalnych firmy w kraju lub za granicą. Dziś nie wymaga to już spotkania „face to face”. Sprawę ułatwia system wideokonferencyjny, który zaoszczędzi czas, pieniądze i pozwoli szybciej podejmować kluczowe decyzje. Mając interaktywny monitor potrzebny będzie odpowiedni system do realizacji spotkań wideokonferencyjnych. W skład proponowanego zestawu Aver VC322 wchodzi kamera z szerokim polem widzenia, funkcją redukcji szumów oraz kompensacją światła tylnego. Do dyspozycji użytkowników mamy również zestaw głośnomówiący, zbudowany z 2 mikrofonów, obejmujących swoim zakresem 360 stopni i średnicę nawet 6 metrów. To rozwiązanie idealnie sprawdzi się w małej sali konferencyjnej i pozwoli na uzyskanie świetnej jakości obrazu i dźwięku w czasie rozmów. Dopełnieniem całości rozwiązania jest aplikacja Vidyo. Nie ma konieczności przychodzenia do salki z własnym sprzętem, koniec z poszukiwaniami ogólnodostępnego laptopa i marnowaniem czasu na instalacje oprogramowania. Aplikację Vidyo możemy zainstalować na dowolnym urządzeniu. Ponadto może być zainstalowana bezpośrednio na monitorze interaktywnym Avtek TouchScreen 5 Business 65, ponieważ posiadać on będzie wbudowany komputer OPS wraz z systemem operacyjnym.

3) Bezprzewodowe przesyłanie obrazu i dźwięku – szybko i bezproblemowo

Stosy nieestetycznych kabli i przewodów wiszących na stole lub ciągnących się po podłodze to już przeszłość. W prezentowanym rozwiązaniu ograniczamy do minimum ilość okablowania i konieczność instalacji specjalistycznego oprogramowania.

Aby stabilnie i bezprzewodowo przesyłać dźwięk i obraz w sali konferencyjnej polecamy rozwiązanie Vivitek NovoPro (małe urządzenie, które ukryjemy za monitorem) oraz dedykowane moduły bezprzewodowe tzw. Launchery, które wpinamy do portu USB w laptopie. LauncherOne automatycznie, bez potrzeby instalacji dodatkowego oprogramowania, będzie gotowy do działania. Każdy z uczestników spotkania będzie mógł jednym kliknięciem udostępniać treści (obraz i dźwięk) ze swojego laptopa na monitor interaktywny. Nawet do 4 użytkowników równocześnie może prezentować swoje dane na jednym współdzielonym monitorze.

W przypadku gdy polityka bezpieczeństwa firmy wymusza blokowanie portów USB w komputerach, wystarczy zastosować moduł LauncherPlus, aby zacząć udostępniać treści podczas spotkania. Udostępnianie obrazu i dźwięku przez większą ilość uczestników spotkania? To też nie problem. Funkcja moderatora pozwoli Ci decydować o tym, kto w danym momencie ma wyświetlać swoje treści na całym monitorze bądź też w jego wyznaczonej części. Dodatkowo uczestnicy spotkania będą mieć możliwość komentowania i współpracy w czasie rzeczywistym oraz wzajemnego przesyłania plików. 

4) Akcesoria, elementy uzupełniające przestrzeń, prosta rezerwacja

Całości rozwiązania dopełnia uchwyt do monitora interaktywnego renomowanej marki B-Tech, który zapewni bezpieczne i stabilne mocowanie na lata. Ciekawym produktem w nowoczesnej sali konferencyjnej może być ładowarka indukcyjna. Rekomendujemy Kramer KWC-1. Telefon nie posiada funkcji ładowania indukcyjnego? Wystarczy dedykowany dongiel. Podłącz go na wejście ładujące telefonu i ciesz się brakiem okablowania i indukcyjnym ładowaniem.  

Niezależnie czy jedna, czy kilka małych salek konferencyjnych funkcjonuje w obiekcie, warto ułatwić pracownikom ich rezerwację. Najprostszym, atrakcyjnym cenowo i najmniej inwazyjnym rozwiązaniem jest urządzenie Joan6, które dzięki wbudowanej baterii i obsłudze Wi-Fi jest całkowicie bezprzewodowe, energooszczędne i nie wymaga ingerencji w strukturę ściany, ponieważ montowane jest na magnes. Joan6 nie wymaga prowadzenia instalacji elektrycznej i gniazdka LAN. Gdy urządzenia będą wymagały naładowania administrator zostanie poinformowany wiadomością mailową. Bateria starcza na kilka miesięcy. Rezerwacja sali może odbywać się przy użyciu programu lub kalendarza (Outlook i inne) albo bezpośrednio przy dotykowym panelu.

Gotowy do rozpoczęcia projektu?
skontaktuj się z nami!

Każda inwestycja wymaga indywidualnego podejścia. Jeśli chcesz omówić interesujące Cię rozwiązania, skontaktuj się z nami. Chętnie Ci pomożemy!




* wymagane pola

Podobne prace

Umów się na bezpłatny audyt druku

Uzyskaj darmową wycenę projektu

Wyposażenie sali konferencyjnej co musisz wiedzieć

Wyposażenie sali konferencyjnej – co musisz wiedzieć?